Terugblik OVB bijeenkomst: Introductie nieuwe parkmanager en mobiliteit

Op maandag 16 oktober hebben wij weer een gezellige netwerkbijeenkomst, met als hoofdthema mobiliteit, georganiseerd bij het clubhuis van Ondernemersvereniging OVB, Victorium (Boerendanserdijk 47). Het was een geslaagde bijeenkomst met een mooie opkomst.

De bijeenkomst begon met een welkomstwoord door onze voorzitter Willem Jüttner.  Vervolgens werd de nieuwe parkmanager van bedrijventerrein Oosterenk Vrolijkheid en Berkum, Berry Leerentveld, geïntroduceerd. Berry gaat de komende jaren als parkmanager aan de slag en zal zich richten op het versterken van de mobiliteit, vitaliteit en identiteit van het bedrijventerrein. Berry Leerentveld: “Het gebied staat aan de vooravond van een grote transformatie. Het is voor mij een mooie uitdaging om hierin als ‘spits’ te mogen functioneren (naast mijn onderneming) en deze ontwikkelingen samen met de ondernemers, de gemeente Zwolle en het bestuur van de OVB te kunnen aanjagen.” Klik hier om meer te lezen over de nieuwe parkmanager.

Nadat de nieuwe parkmanager aan de aanwezigen werd voorgesteld, nam bestuurslid Jolanda van der Veer het woord. “Met de OVB willen we een vitaal ondernemersklimaat creëren waarbij ondernemers elkaar helpen en versterken om meer uit het gezamenlijke netwerk te kunnen halen. Ter verbetering van de mobiliteit willen we in de nabije toekomst mobiliteitshubs creëren op het bedrijventerrein. Hierover zijn we in gesprek met de gemeente Zwolle, de provincie Overijssel en Deelfiets Nederland. Daarnaast introduceren we vandaag een collectief leasefietsplan voor alle (potentiële) leden van de OVB.”  Vervolgens nam Thomas van Dam van Leasefietsshop Nederland het woord en vertelde de leden over dit collectieve leasefietsplan dat wordt aangeboden aan alle ondernemers op het bedrijventerrein. Bekijk hier de presentatie.

Voor geïnteresseerde bedrijven organiseert de OVB twee informatiebijeenkomsten: 9 november om 8.00 uur en 14 december om 16.00 uur. Meer informatie over het collectief leasefietsplan en het aanmeldingsformulier voor één van de informatiebijeenkomsten vind je hier.

Daarnaast was Dana Zijlmans namens de gemeente Zwolle aanwezig en heeft ze de ontwikkeling m.b.t. de stadslogistiek en de ambities van Zero-Emissiezones in onze stad gepresenteerd. Meer informatie hierover vind je hier. Vervolgens was het daarna tijd om gezellig met elkaar te netwerken onder het genot van een hapje en een drankje.

We kunnen terugkijken op een geslaagde en inspirerende bijeenkomst. Hierbij willen we alle aanwezigen bedanken voor hun komst en bijdrage aan de netwerkbijeenkomst.

Op 8 januari 2024 organiseren we een gezellige nieuwjaarsbijeenkomst. We hopen jullie allen dan weer te mogen verwelkomen. Klik hier om je alvast aan te melden voor de nieuwjaarsbijeenkomst.

Nog geen lid van OVB, maar wel ondernemer op ons mooie bedrijventerrein? Neem dan contact op via info@ondernemersvereniging-ovb.nl en kom eens vrijblijvend langs bij één van onze bijeenkomsten.