Golfstart Business Cursus

Golfstart Business lespakket

Speciaal voor (medewerkers of relaties van) leden van Ondernemersvereniging OVB organiseert Golf Academy Zwolle de Golfstart Business Cursus. Een uitgebreid pakket inclusief vrije trainingsmomenten én bovendien 2 privélessen die op een gewenst moment ingepland kunnen worden! Dus ken je iemand in je bedrijf of een zakelijk contact die het leuk lijkt om zijn of haar HCP 54 te halen, in een zakelijke omgeving, dan is dit dé gelegenheid! De Golfstart Business Cursus bestaat uit 8 lessen van 1,5 uur en vindt groepsgewijs (6-8 deelnemers) plaats. De vrije trainingsmomenten zijn facultatief en helpen om het golfspel verder te ontwikkelen. Tijdens deze trainingsmomenten is de vaste mentor met voldoende golf- en lesvaardigheden en vooral veel enthousiasme aanwezig om gezamenlijk te trainen. Kortom een compleet pakket waarmee je een brede basis legt voor langdurig Golfgeluk!

Kosten Golfstart Business lespakket: € 375,00 p.p. (excl. btw)

Inhoud van het pakket

8 x 1.5 uur groepsles (6-8 pers) o.l.v. een enthousiaste PGA-professional
3 gezamenlijke trainingsmoment onder begeleiding van een mentor
2 x 25 min privéles bij één van onze golfprofessionals
Gebruik van materiaal en ballen tijdens de les
€ 25, – ballentegoed om zelfstandig te kunnen trainen
4 maanden onbeperkt spelen op de Par 3 baan (reserveren gewenst)
Een praktijkles en theorie examen (1ste en 2de zaterdag van de maand)

Lesdata
Nader te bepalen. Starten in maart/ april 2024.

Inschrijven kan via info@ondernemersvereniging-ovb.nl o.v.v. Naam, bedrijfsnaam, email en telefoonnummer.
De cursus biedt plaats aan maximaal 8 deelnemers en de inschrijvingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld