Ons verhaal

Wij geloven in ondernemerschap. Wij vinden dat ondernemen een fantastisch avontuur is. Onze ambitie is een krachtig ondernemersplatform te creëren van ondernemers die gevestigd zijn op het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum. Daarbij staat het versterken van contact tussen ondernemers door het organiseren van diverse ontmoetingsmomenten en het delen van relevante ontwikkelingen centraal. Samen met onze leden maken we het ondernemersklimaat van de OVB!

Ondernemersvereniging OVB is een netwerkorganisatie die bestaat uit een enthousiaste groep ondernemers die gelooft in ondernemerschap. Verschillende ondernemers van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum zijn lid van onze vereniging. Samen zoeken wij de verbinding en gaan wij in gesprek met elkaar. In gesprek over ons bedrijventerrein, over het ondernemen en onze ondernemersvereniging.

Wij organiseren verschillende leuke activiteiten om op een formele en informele manier met elkaar in gesprek te zijn en elkaar te leren kennen. We willen een vitaal ondernemersklimaat creëren waarbij we elkaar helpen, versterken en meer uit ons gezamenlijke netwerk te halen.

Onze ambitie is het meest vitale bedrijventerrein van Nederland te worden. Dit doen we door onze netwerkbijeenkomsten een sportief karakter te geven en door in te zetten om activiteiten die de vitaliteit (in de meest brede zin van het woord) van het bedrijventerrein, de ondernemers en de werknemers versterkt.