Vitaal ondernemen

Vitaal ondernemen met Ondernemersvereniging OVB

Er zijn veel raakvlakken tussen ondernemers en sporters. Kijk maar eens naar hoe ondernemers en sporters tijdens hun werkzaamheden opereren, waarbij teamwork, leiderschap, taakverdeling, scherpte, strategie en tactiek leidend is.

Wij van Ondernemersvereniging OVB zetten sport in om ondernemers, lokale bedrijven en de vereniging met elkaar te verbinden. Op een leuke en laagdrempelige manier brengen wij onze leden in beweging en met elkaar in contact. Het hele jaar door organiseren wij met de diverse sportaanbieders binnen de OVB en SportService Zwolle verschillende sportieve activiteiten.

Naast het bezoeken en steunen van onze lokale sportieve helden, trekken wij zelf ook onze sportkleren aan en nemen wij actief deel aan sportieve festiviteiten.

Lijkt het u leuk om eens vrijblijvend een kijkje te nemen bij onze Ondernemersvereniging OVB? Neem dan gerust contact met ons op. Wij verwelkomen u graag tijdens één van onze bijeenkomsten.

Komt u onze ondernemersvereniging versterken?