OVB Actueel

We houden onze leden via OVB-actueel graag op de hoogte
van relevante ontwikkelingen en bijeenkomsten die we speciaal voor onze OVB-leden organiseren.
Graag verwijzen we naar de OVB-agenda voor informatie over onze activiteiten en bijeenkomsten.

In gesprek met ons nieuwe lid… Aalstzorg!

Ondernemersvereniging OVB is er voor ondernemers, ondernemingen en instellingen van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum in Zwolle. Wij verbinden netwerken en waken over het ondernemersklimaat. Daarnaast organiseren wij verschillende netwerkbijeenkomsten en geven we onze leden graag een podium, zowel

Peppergym Running course

Ga jij meedoen aan de 4 Engelse Mijl of halve marathon van Zwolle? Of wil jij gewoon je hardlooptechniek verbeteren? Dan is de Running course van Peppergym wellicht iets voor jou! In deze clinics word je 14 weken zowel online

In gesprek met ons nieuwe lid… De Buurman!

In gesprek met ons nieuwe lid… Rabobank Zwolle!

Ondernemersvereniging OVB is er voor ondernemers en ondernemingen van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum in Zwolle. Wij verbinden netwerken en waken over het ondernemersklimaat. Daarnaast organiseren wij verschillende netwerkbijeenkomsten en geven we onze leden graag een podium, zowel offline

In gesprek met ons nieuwe lid… Financieringsgilde Zwolle!

Ondernemersvereniging OVB is er voor ondernemers en ondernemingen van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum in Zwolle. Wij verbinden netwerken aan elkaar en waken over het ondernemersklimaat. Daarnaast organiseren wij verschillende netwerkbijeenkomsten, waarbij we onze leden graag een podium geven.

In gesprek met ons nieuwe lid… Golfclub Zwolle!

In gesprek met ons nieuwe lid… Shift to Solar!

In gesprek met ons nieuwe lid…. E&CO!

In gesprek met ons nieuwe lid… Bureau HTM!