OVB Actueel

We houden onze leden via OVB-actueel graag op de hoogte
van relevante ontwikkelingen en bijeenkomsten die we speciaal voor onze OVB-leden organiseren.
Graag verwijzen we naar de OVB-agenda voor informatie over onze activiteiten en bijeenkomsten.

In gesprek met… Sjoerd-Jan Feenstra

Ondernemersvereniging OVB is er voor ondernemers en ondernemingen van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum in onze mooie stad Zwolle. Wij verbinden netwerken aan elkaar en waken over het ondernemersklimaat. Wij organiseren verschillende (sportieve) evenementen rondom ons bedrijventerrein en zorgen
Terugblik online bijeenkomst 3 maart

Woensdag 3 maart hebben wij een erg gezellige, interessante en zeer sportieve online bijeenkomst georganiseerd. Als meest vitale ondernemersvereniging van Nederland vinden wij vitaliteit erg belangrijk, dit was dan ook één van de thema’s die o.a. werden besproken. Voor deze
Samenwerking SportService Zwolle en Regio Zwolle United

Vrijdag 4 december bekrachtigden SportService Zwolle en Regio Zwolle United een strategische samenwerking voor komende jaren. Al jaren werken SportService Zwolle en Regio Zwolle United nauw samen en zien beiden het belang van uitbouw van de activiteiten. De vijfjarige samenwerking
Online bijeenkomst met Carlijn Postma

Op maandag 30 november organiseren wij een online bijeenkomst met gastspreker Carlijn Postma van The Post. Carlijn is founder van The Post, een vooraanstaand bureau voor contentmarketing. Als spreker en schrijfster deelt ze haar unieke aanpak. In 2017 is Carlijn uitgeroepen tot
De naam Keyminds bestaat 1 jaar. Gefeliciteerd!

Een jaar geleden besloot Keyminds om verder te gaan onder een nieuwe naam… Keyminds! Een krachtige naam die staat voor wat zij als organisatie doen. Over Keyminds Keyminds ondersteunt organisaties bij HR-vraagstukken, selectie- en ontwikkelassessments, coaching en leiderschapsontwikkeling. De Keyscan
Nieuw lid: welkom Robert Schraag (VV Berkum)

We mogen weer een nieuw lid verwelkomen bij de OVB! Graag stellen we Robert Schraag, verenigingsmanager van VV Berkum aan u voor. VV Berkum is een bloeiende voetbalvereniging met circa 1200 leden, gevestigd aan de Boerendanserdijk 53-55. Begin 2020 is