Nieuwe parkmanager bedrijventerrein OVB: Berry Leerentveld

Sinds oktober 2023 is Berry Leerentveld de nieuwe parkmanager van bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum. In samenwerking met het bestuur van Ondernemersvereniging OVB gaat Berry zich de komende jaren richten op het versterken van de mobiliteit, vitaliteit, duurzaamheid en identiteit van het bedrijventerrein.

Berry Leerentveld: “Het gebied staat aan de vooravond van een grote transformatie. Het is voor mij een mooie uitdaging om hierin als ‘spits’ te mogen functioneren (naast mijn onderneming) en deze ontwikkelingen samen met de ondernemers, de gemeente Zwolle en het bestuur van de OVB te kunnen aanjagen.”

Als Ondernemersvereniging OVB willen we een vitaal ondernemersklimaat creëren waarbij ondernemers elkaar helpen en versterken om meer uit het gezamenlijke netwerk te kunnen halen. Met de aanstelling van Berry als parkmanager kijken we vol enthousiasme uit naar de realisatie van deze doelen.

Willem Jüttner (voorzitter OVB): “We zijn blij Berry als parkmanager te betrekken bij het realiseren van onze ambities. Als rasechte Zwollenaar en gevestigd ondernemer op de OVB met een sterk Zwols netwerk zijn we ervan overtuigd dat hij een waardevolle bijdrage gaat leveren aan het ondernemersklimaat. Samen bouwen we verder aan een vitale, toekomstgerichte woonwerklocatie in hartstad Zwolle met een brede regiofunctie op het gebied van gezondheid, (top)sport en onderwijs omringd door krachtig, duurzaam en innovatief ondernemerschap.”

Heb je vragen voor Berry of wil je meer weten over Ondernemersvereniging OVB? Neem dan contact op via info@ondernemersvereniging-ovb.nl.