Terugblik OVB-bijeenkomst - Ondernemen & Wonen Oosterenk

Op dinsdag 5 maart 2024 vond er een OVB-netwerkbijeenkomst plaats met als thema Ondernemen & Wonen in Oosterenk. De bijeenkomst heeft plaatsgevonden bij Brasserie Stolte92. Het was een geslaagde bijeenkomst met interessante onderwerpen en een grote opkomst.

De bijeenkomst begon met een welkomstwoord van OVB-voorzitter, Willem Jüttner. Tijdens het welkomstwoord werd aandacht besteed aan de vooruitgang die onze ondernemersvereniging de afgelopen maanden heeft geboekt. Verschillende bedrijven hebben zich aangesloten bij het OVB-netwerk en werden tijdens de bijeenkomst met enthousiasme verwelkomd en voorgesteld aan alle aanwezigen. Ook werd er informatie gegeven over de gratis collegetour ‘Hybride Werken en Hybride Reizen’, een samenwerking van Ondernemersvereniging OVB, Trajectum en de provincie Overijssel.

OVB-parkmanager Berry Leerentveld heeft ons vervolgens meegenomen in de plannen en ambities van Ondernemersvereniging OVB, met als doel de meest vitale ondernemersvereniging van Nederland te worden. Zo heeft bestuurslid Jolanda van der Veer de collectieve diensten van de OVB uitgelicht en onder andere meer verteld over het OVB-Leasefietsplan. Daarnaast heeft zij informatie verstrekt over waar we de afgelopen periode druk mee bezig zijn geweest: het OVB-Deelfietsplan, de realisatie van deelfietshubs op ons bedrijventerrein. Een mooie ontwikkeling die nog in volle gang is. Om in het thema vitaliteit te blijven, werd de Peppergym Running Course en de OVB-Golfstart Business gepromoot.

Met als hoofdthema ‘Ondernemen & wonen in Oosterenk’ was het tijd voor de presentatie van Carin de Vries (Bouwfonds Gebiedsontwikkeling) en Johan Roeland (Gemeente Zwolle) over de ontwikkeling van wonen en werken op het bedrijventerrein Oosterenk. Erg interessant om te horen. Mooie ontwikkelingen!

Uiteraard werd de bijeenkomst afgesloten met een heerlijk hapje en drankje, en netwerken. Het is mooi om te zien dat onze vereniging groeit, er mooie én grote stappen worden gemaakt, en vooral dat we dit samen kunnen bewerkstelligen. Als bestuur van de OVB kijken wij dan ook terug op een geslaagde en inspirerende bijeenkomst. Graag bedanken wij alle aanwezigen voor hun komst en bijdrage. Klik hier om de presentatie van de bijeenkomst te downloaden.

Op dinsdag 14 mei 2024 staat de volgende OVB-netwerkbijeenkomst gepland. Klik hier om je alvast aan te melden. Houd onze website en social media kanalen goed in de gaten voor meer informatie over de bijeenkomst.

Nog geen lid van OVB, maar wel ondernemer op ons mooie bedrijventerrein? Neem dan contact op via info@ondernemersvereniging-ovb.nl en kom eens vrijblijvend langs bij een van onze bijeenkomsten.