Terugblik op een succesvolle haringparty en netwerkbijeenkomst bij Victorium

Op maandag 3 juli hebben we een haringparty en tevens netwerkbijeenkomst georganiseerd bij het clubhuis van Ondernemersvereniging OVB, Victorium (Boerendanserdijk 47). De bijeenkomst bracht onze leden en mede-ondernemers van bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum samen om te kunnen netwerken en om het te hebben over de ambities en plannen van het bedrijventerrein.

De bijeenkomst begon met het welkomstwoord door OVB-bestuurslid Jolanda van der Veer en een voorstelronde van alle aanwezigen. Er werd verteld over de kernwaarden en speerpunten van onze vereniging en er werd teruggeblikt naar de waardevolle bijeenkomst van 16 februari 2023. Uiteraard werd er ook vooruit gekeken en is er gesproken over de ambities van onze vereniging, maar ook van het bedrijventerrein. Zo is er gesproken over een parkmanager en adviesgroepen die zich, in nauwe samenwerking met het bestuur, willen inzetten voor de verdere uitwerking en realisatie van de speerpunten. De thema’s: wonen en werken, duurzaamheid, mobiliteit, vitaliteit en identiteit staan hierbij centraal. Meer informatie hierover kun je vinden in de presentatie.

Daarnaast heeft OVB-lid Annemarie van Zadelhoff (Adviseur Ondernemersdienstverlening HCA Regio Zwolle) ons geïnformeerd over het Ontwikkelfonds van Regio Zwolle en de mogelijkheden hiervan voor ondernemers. Het ontwikkelfonds stimuleert werkgevers om te investeren in hun medewerkers en Zzp’ers in zichzelf. Het ontwikkelfonds biedt een cofinanciering aan m.b.t. vakinhoudelijke, functiegerichte of transitieopgaven gerichte her-, bij- en omscholing van werknemers. Meer informatie hierover kun je vinden op https://www.upgradejezelfregiozwolle.nl/ontwikkelfonds-regio-zwolle.

Uiteraard hebben we tijdens de bijeenkomst genoten van een verse delicatesse: heerlijke nieuwe haring! De haring werd verzorgd en aangeboden door de Sligro Zwolle. We bedanken Michel Spijkerman (Vestigingsdirecteur Sligro Zwolle) voor zijn aanwezigheid en het aanbieden van het heerlijke hapje. We hebben genoten!

Al met al kunnen we terugkijken op een geslaagde bijeenkomst met een mooie opkomst van leden en mede-ondernemers van bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum. Hierbij willen we graag alle aanwezigen bedanken voor hun komst en bedanken we Victorium voor de gastvrijheid en goede organisatie.

We nodigen je graag uit voor de volgende netwerkbijeenkomst op 16 oktober 2023. Aanmelden kan hier.

Voor nu wensen we je namens het bestuur van Ondernemersvereniging OVB een hele fijne zomerperiode.