Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Netwerkbijeenkomst 16 oktober 2023

16 oktober 2023 om 16:00 - 18:00

Op maandag 16 oktober organiseren wij weer een interessante netwerkbijeenkomst. Tijdens de netwerkbijeenkomst staat het thema ”mobiliteit” centraal. De bijeenkomst vindt plaats bij Victorium (Boerendanserdijk 47, Zwolle).

Het programma:

16.00 uur: Ontvangst door Willem Jüttner (voorzitter OVB) en kennismaking parkmanager OVB;

16.15 uur: Introductie versterken mobiliteit OVB met o.a. collectief fietsplan voor OVB-bedrijven;

16.45 uur: Toelichting gemeente Zwolle over de Zero Emissie Zone binnenstad Zwolle en betekenis hiervan voor de Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum;

17.00 uur: Netwerken onder het genot van een hapje en drankje.

Zien wij jou op maandag 16 oktober? Meld je dan aan via bovenstaande knop.

Wij kijken er naar uit om elkaar weer te zien en te spreken tijdens de bijeenkomst. Tot dan!

Momenteel geregistreerd

Saar OOme Thomas van Dam - Leasefietsshop/Fietsvoordeelshop Maxm van der Veen (CDA) Brent Versteegen Djurre Paulussen Leasefietsshop Karima Mulder - Brand for Life Olivier ten Doeschate - Delta Coatings B.V. Aly van der Vegte - Computheek BV Thomas Perik (Onis Vastgoed) Laura van de Haterd | Lumen Hotel & Events Lianne Booijink Sjoerd-Jan Feenstra, McDonald`s restaurants Zwolle, Heerde & Kampen Dana Zijlmans, Gemeente Zwolle Detmer Hoekstra - Gemeente Zwolle Fikret Akin (Brand for Life)
Alexander de Boer / Snowsports Zwolle Julian Beekhuis Hengxing Liu Welmoed Santema Gerrit Jansen - Jansen Vastgoed Rob Wertheim - Wertheim advocatuur b.v. Marcel Van Wijk, Deelfiets Nederland BV Daniël Kroese Yolande van Doornspeek - JobAlliance Andries Slegten gemeente Zwolle Jan Nabers (CDA Zwolle) Jolanda van der Veer, SportService Zwolle Robert Vink Irma Ter Bogt - gemeente Zwolle

Gegevens