• Dit evenement is voorbij.

Informatiebijeenkomst Collectief OVB Leasefietsplan – 14 december 2023

14 december 2023 om 16:00 - 17:00

Op donderdag 14 december om 16.00 uur staat er een informatiebijeenkomst gepland over het collectief OVB leasefietsplan. De bijeenkomst vindt plaats bij het Clubhuis Regio Zwolle aan het Stadionplein 23.

Het collectieve OVB leasefietsplan, specifiek bedoeld voor de leden van Ondernemersvereniging OVB en alle bedrijven gevestigd op de bedrijventerreinen Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum, is een initiatief van Ondernemersvereniging OVB en Leasefietsshop Nederland.

Tijdens deze bijeenkomst zullen we uitgebreide informatie verstrekken over het OVB leasefietsplan, inclusief de (fiscale) voordelen, het aanbod en de financieringsmogelijkheden. Er is ruimte om vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan.

Dit aantrekkelijke aanbod is gunstig voor zowel bedrijven als medewerkers. Als ondernemer op bedrijventerrein OVB is dit een kans die je eigenlijk niet kunt laten liggen. Dus, ben je geïnteresseerd? Meld je dan aan voor de bijeenkomst!

We kijken ernaar uit om jullie tijdens deze informatieve bijeenkomst te zien en te spreken.

Momenteel geregistreerd

Robert Schraag