Terugblik bijeenkomst OVB bij Victorium

Op donderdag 1 december stond er een interessante OVB-bijeenkomst op de agenda. De bijeenkomst vond plaats in het clubhuis van OVB bij Victorium. Tijdens de bijeenkomst stond het thema identiteit en positionering van ons bedrijventerrein centraal. De bijeenkomst begon met een welkomstwoord en een algemene ledenvergadering door OVB-voorzitter Willem Jüttner. Ook werd het nieuwe OVB-lid, Firm & Finance Advocaten, welkom geheten.

Vervolgens nam Arnoud Siekmans van de Gemeente Zwolle het woord. Arnoud is interim communicatieadviseur en heeft ons geïnformeerd over alles wat je moet weten over de identiteit en positionering van een bedrijf en merk. Dit deed hij door middel van een interactieve presentatie met verschillende voorbeelden uit het marketingvak. Verder heeft Arnoud ons meegenomen in de plannen die de Gemeente Zwolle aankomend jaar heeft voor de stad Zwolle, maar ook voor bedrijventerrein Oosterenk.

Na de presentatie van Arnoud, stond er een heerlijk buffet klaar met verschillende Italiaanse gerechten. Onder het genot van een hapje en drankje werd er gezellig met elkaar gekletst en genetwerkt. Ook waren er nog een aantal fanatiekelingen die de strijd met elkaar aangingen op de padelbaan. Al met al was het een geslaagde bijeenkomst met een mooie opkomst! Bij deze bedanken we iedereen die aanwezig was en een ieder die een bijdrage heeft geleverd aan de bijeenkomst. Tot de volgende!

*Save the date:

• 26 januari: Op 26 januari zullen we gezamenlijk met Ondernemersvereniging Voorst, Ondernemersclub Marslanden en Ondernemersvereniging Hessenpoort het nieuwe jaar inluiden met een nieuwjaarsbijeenkomst in de Vreugdehoeve, Zalkerveerweg 20 te Zwolle.
  • 16 februari: Op 16 februari organiseren wij een OVB-netwerkbijeenkomst bij BREiNN. Deze bijeenkomst zal bestaan uit een creatieve sessie, waarbij we samen met jullie en Cibap Next inhoud gaan geven aan de ambities van Ondernemersvereniging OVB.

Over bovenstaand zullen wij je later meer informeren. Houd daarom onze website en social media kanalen goed in de gaten.