Terugblik OVB-bijeenkomst van 14 mei 2024

Op dinsdag 14 mei 2024 vond er een OVB-netwerkbijeenkomst plaats met als thema Energietransitie. De bijeenkomst werd georganiseerd bij BREiNN (Ceintuurbaan 15, Zwolle). Het was een geslaagde bijeenkomst met een mooie opkomst!

De bijeenkomst begon met een welkomstwoord van onze OVB-voorzitter Willem Jüttner, gevolgd door de algemene ledenvergadering. We hebben onze nieuwe OVB-leden geïntroduceerd, teruggeblikt naar afgelopen activiteiten en we hebben de jaarcijfers van 2022 en 2023 gepresenteerd. Verder zijn de aanwezigen geïnformeerd over de ontwikkelingen en toekomstplannen van onze ondernemersvereniging.

Toen was het tijd om OVB-bestuurslid en tevens manager van het Ronald McDonald Huis in Zwolle, Lianne Booijink, in het zonnetje te zetten. Zij is pasgeleden geridderd in de Orde van Oranje-Nassau door onze Koning der Nederlanden. Een fantastisch moment voor Lianne, en wat ons betreft een zeer verdiende en terechte benoeming. Nogmaals gefeliciteerd met deze onderscheiding, Lianne!

Vervolgens kregen Peter de Jong (Procesmanager energietransitie utiliteitsbouw) van de gemeente Zwolle en Peter Wagenmakers en Mark Sprenkels (Adviseurs Kenniscentrum Energietransitie) van Breman het woord. Zij hebben ons geïnformeerd over de belangen en de laatste ontwikkelen op het gebied van de energietransitie. Na deze presentaties en toelichtingen heeft Mees Kapitein van het Energieloket het thema ‘Energie’ verder besproken en ons uitleg gegeven over hoe het Energieloket van toepassing kan zijn op ondernemers en instellingen.

Uiteraard werd de bijeenkomst afgesloten met een heerlijk hapje en drankje, en was het tijd om te netwerken. Het is mooi om te zien dat onze vereniging groeit, er mooie én grote stappen worden gemaakt en vooral dat we dit samen kunnen bewerkstelligen. Als bestuur van de OVB kijken wij terug op een geslaagde en inspirerende bijeenkomst. Graag bedanken wij alle aanwezigen voor hun komst en bijdrage.

Volgende bijeenkomst
Op donderdag 26 september 2024 staat de volgende OVB-netwerkbijeenkomst gepland. Klik hier om je alvast aan te melden. Houd onze website en social media kanalen goed in de gaten voor meer informatie over de bijeenkomst.

Word lid van Ondernemersvereniging OVB
Nog geen lid van OVB, maar wel ondernemer op ons mooie bedrijventerrein? Neem dan contact op via info@ondernemersvereniging-ovb.nl en kom eens vrijblijvend langs bij een van onze bijeenkomsten.