Terugblik OVB netwerkbijeenkomst bij BREiNN

Op donderdag 16 februari hebben we in samenwerking met Cibap Next een interessante en gezellige netwerkbijeenkomst georganiseerd. De netwerkbijeenkomst vond plaats bij de inspirerende locatie van BREiNN.

De bijeenkomst bestond uit een creatieve sessie die geleid werd door Cibap Next, dé opleider in creatief denken en doen. Het doel van deze sessie was om samen inhoud te geven aan de ambitie van OVB, waar mobiliteit, vitaliteit en duurzaamheid centraal staan. Tijdens de bijeenkomst werd er onder andere gesproken over de identiteit, propositie en branding van het bedrijventerrein en de rol van ondernemersvereniging OVB.

Allereerst verwelkomde OVB-voorzitter, Willem Jüttner, alle aanwezigen. Vervolgens nam Cor de Koning (directeur CIBAP Next) het woord, die ons introduceerde aan zijn twee collega’s, Heidie van den Brink en Joske van den Weg. Zij gingen de creatieve bijeenkomst begeleiden.

Voordat we met de creatieve sessie konden beginnen, nam Olivier ten Doeschate (directeur Delta Coatings en Olieslim B.V.) het woord. Hij nam ons door middel van een presentatie mee in zijn bevindingen en visie over het duurzaamheids- en mobiliteitsprobleem van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum.

Na de presentatie van Olivier gingen we onder leiding van Heidie en Joske aan de slag met de creatieve sessie. Door middel van een oefening met post-its, brainwriting, het creëren van een empathy map en een vision board, hielden alle aanwezigen zich bezig met duurzaamheidsvraagstukken die betrekking hebben op ons bedrijventerrein. Zowel individueel als in groepsverband werden ideeën uitgeschreven en met elkaar besproken. De uitkomsten waren zeer interessant en erg waardevol. Tussen de sessies door was er ook tijd voor een versnapering en social talk.

Er was een mooie opkomst en iedereen keek positief en vol enthousiasme terug op de bijeenkomst. Wij willen alle aanwezigen bedanken voor hun komst. Ook bedanken wij BREiNN, Cibap NEXT, Cor de Koning, Heidie van den Brink, Joske van den Weg en Olivier ten Doeschate voor hun geleverde bijdrage.

Wij gaan als bestuur van Ondernemersvereniging OVB aan de slag met de uitkomsten van de creatieve sessie. De goede ideeën en ervaringen nemen we mee in onze plannen en activiteiten.

Wij hopen jullie allemaal weer te mogen ontvangen tijdens onze volgende bijeenkomst. Deze staat gepland op donderdag 15 juni. Houd onze website en social media kanalen in de gaten voor meer informatie over de inhoud van de volgende bijeenkomst, ontwikkelingen en nieuwtjes.