Terugblik bijeenkomst ‘Betaalbaar Vergroenen’ bij Clubhuis Regio Zwolle.

Op donderdag 21 april 2022 stond er een extra OVB-bijeenkomst op de planning. Dit keer vond de bijeenkomst plaats in het Clubhuis Regio Zwolle. Het thema ‘Betaalbaar vergroenen van ons bedrijventerrein’ stond centraal tijdens de bijeenkomst.

De mogelijkheden om te vergroenen op ons bedrijventerrein zijn namelijk enorm. En alleen samen met mede-ondernemers kunnen we mooie dingen bewerkstelligen op het bedrijventerrein.

De bijeenkomst werd geopend door OVB-voorzitter, Willem Jüttner. Na het welkomstwoord nam Ilse Sijtsema het woord over om namens de ondernemingsverenigingen Zwolle, een inleiding te geven over het thema. Vervolgens heeft Twan Ruiterkamp van Donkergroen ons meer verteld over de organisatie Donkergroen en over de mogelijkheden voor vergroening op ons bedrijventerrein. Daarnaast hebben we en inzicht gekregen op de ‘groene’ menukaart.

Tijdens de bijeenkomst zijn we gezamenlijk het gesprek aangegaan over hoe we samen met ondernemers onze bedrijventerreinen groener kunnen krijgen. Een mooie bijkomstigheid is de subsidie die de provincie Overijssel beschikbaar stelt voor het vergroenen. Hier zullen we jullie later meer informatie over geven.

Wij kijken terug op een gezellige en interessante middag. Hierbij bedanken we alle aanwezigen voor hun komst en hun bijdrage aan deze bijeenkomst en het bijbehorende thema. Wij zien jullie graag bij de volgende OVB-bijeenkomst op donderdag 23 juni 2022.

Via onze website en social media kanalen houden we jullie graag op de hoogte over ontwikkelingen en bijeenkomsten.

Nog geen lid van OVB? Kom dan eens langs bij de volgende bijeenkomst om kennis te maken of meld je direct aan voor een lidmaatschap via info@ondernemersvereniging-ovb.nl.

Downloads bijeenkomst:

Menukaart vergroenen