In gesprek met… Eva Olde Rikkert!

Ondernemersvereniging OVB is er voor ondernemers en ondernemingen van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum in Zwolle. Wij verbinden netwerken aan elkaar en waken over het ondernemersklimaat. Wij organiseren verschillende (sportieve) evenementen rondom ons bedrijventerrein en zorgen voor een goede mix van gezelligheid, effectieve business en vitaliteit. Ook geven wij onze leden graag een podium tijdens onze bijeenkomsten, maar ook via onze online kanalen.

In deze editie van ‘’In gesprek met’’ zijn we het gesprek aangegaan met ons OVB lid Eva Olde Rikkert, bedrijfsmakelaar bij Rodenburg Bedrijfsmakelaars.

Rodenburg Makelaars in Zwolle, Apeldoorn en Deventer
Rodenburg Makelaars Zwolle is een onderdeel van Rodenburg Makelaars. Wij hebben vestigingen in Apeldoorn, Zwolle en Deventer. In Zwolle en Apeldoorn hebben wij alle disciplines, waaronder woningmakelaardij, bedrijfsmakelaardij en taxaties. Sinds 2011 ben ik, Eva Olde Rikkert, werkzaam als bedrijfsmakelaar en verantwoordelijk voor Rodenburg Bedrijfsmakelaars Zwolle. Daarnaast ben ik sinds 2019 mede-eigenaar geworden van Rodenburg Makelaars. Ik doe alle disciplines binnen de bedrijfsmakelaardij.

Al 2 jaar lid van Ondernemersvereniging OVB
Ik hoorde voor het eerst van Ondernemersvereniging OVB toen ik in contact was met Jolanda van der Veer (bestuurslid OVB). Kort daarna ben ik lid geworden van OVB. Door Corona is het afgelopen jaar natuurlijk wat anders geweest, maar tot op heden is mijn ervaring met OVB goed. Ik heb al een aantal leuke en nuttige bijeenkomsten bijgewoond. Het is een actieve ondernemersvereniging die samen veel kan bereiken.

Van harte welkom voor advies!
Rodenburg makelaars heeft alle kennis in huis op elk gebied van vastgoed. Dus naast verkoop & aankoop, verhuur & aanhuur en taxaties van woningen en bedrijfspanden, kun je bij Rodenburg Makelaars terecht voor advies op vastgoed gebied.

Kom gerust een keer bij ons op kantoor langs, dan kunnen we eens nader kennis maken en anders hopelijk tot snel tijdens één van de bijeenkomsten van OVB.