Kennismaken met nieuw bestuurslid… Rick Kerssies!

Bij Ondernemersvereniging OVB staat vitaliteit, mobiliteit, duurzaamheid, energietransitie en verbinding centraal. Samen met onze leden besteden we hier aandacht aan, middels leuke bedrijfsbezoeken en interessante gesprekken met professionals die ons alles kunnen vertellen over hun vakgebied en de ontwikkelingen met betrekking tot deze thema’s. Rondom de bijeenkomsten nemen wij ook deel aan verschillende werkgroepen en proberen wij samen een bijdrage te leveren aan ons mooie bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum en de genoemde thema’s.

Wij houden jullie graag op de hoogte van onze activiteiten, de thema’s en de ontwikkelingen rondom onze ondernemersvereniging. Zo willen wij dan ook aandacht besteden aan de komst van ons nieuwe bestuurslid, Rick Kerssies.

Wie is Rick Kerssies?

Als nieuw bestuurslid van Ondernemersvereniging OVB wil ik mij graag even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Rick Kerssies, ik ben 54 jaar en woon in het mooie Apeldoorn. Ik ben getrouwd met Linda en ben vader van Bas (27) en Floortje (24). Ik ben werkzaam bij Breman Utiliteit als commercieel manager. Mijn grootte passie is hardlopen, en dan vooral de halve Marathon (binnenkort ook in Zwolle). Daarnaast ga ik er graag op uit met mijn vrouw en vind ik het leuk om met vrienden af te spreken.

Commercieel manager bij Breman Utiliteit Zwolle

Breman Utiliteit Zwolle is één van de drie installatiebedrijven binnen de divisie utiliteit van Breman installatiegroep. Breman Utiliteit ontwerpt, realiseert en beheert klimaat-, elektrotechnische, werktuigkundige en regeltechnische installaties. Comfort, energie- en kostenbeheersing staan hierbij centraal. Binnen Breman ben ik werkzaam als commercieel manager en houd ik mij in brede zin voornamelijk bezig met alle commerciële activiteiten binnen de organisatie.

Verbindingen versterken

Als bestuurslid binnen Ondernemersvereniging OVB, wil ik graag een steentje bijdragen aan alle bruisende bijeenkomsten en wil ik mijn enthousiasme overbrengen op huidige én toekomstige leden. Een uithangbord zijn van het bedrijventerrein welke wij vertegenwoordigen. Daarnaast ben ik een voorstander van het realiseren van sterke verbindingen tussen ondernemers.

Waarom zou je ondernemers adviseren om lid te worden van OVB?

Ondernemersvereniging OVB streeft ernaar om de vitaalste ondernemersvereniging van Nederland te worden. Het is belangrijk dat ondernemers energie van elkaar krijgen en dat we elkaars kennis delen om van elkaar te leren. We willen dat onze bijeenkomsten gezellig, laagdrempelig en inspirerend zijn, zodat iedereen zich op zijn gemak voelt. Wie wil er nou geen lid zijn van zo’n bruisende ondernemersvereniging?

Namens alle medebestuursleden van OVB heten wij Rick Kerssies van harte welkom en wensen wij hem heel veel plezier en succes in ons bestuur. Wij kijken er naar uit om samen met Rick mooie bijeenkomsten te organiseren, leuke initiatieven te realiseren en de verbinding mogelijk te maken.