Terugblik netwerkbijeenkomst bij Hotel Lumen

Woensdag 16 juni heeft er weer een netwerkbijeenkomst plaatsgevonden! Na een lange tijd kon deze bijeenkomst weer fysiek gehouden worden. Dit keer was de bijeenkomst bij Hotel Lumen, uiteraard volledig coronaproof.

De netwerkbijeenkomst stond volledig in het teken van de ontwikkelingen van bedrijventerrein Oosterenk. Bedrijventerrein Oosterenk gaat zich namelijk de komende jaren ontwikkelingen tot een levende plek waar het prettig werken, wonen én verblijven is.

Florian van Dijk, Ciska Waalewijn en Gert Engelsman van projectteam Visie Oosterenk (Gemeente Zwolle) waren tijdens de bijeenkomst aanwezig om ons alles over de ontwikkelingen te vertellen. Op de elektrische deelfietsen van Deelfiets Nederland hebben wij meerdere ontwikkellocaties bezocht.

Daarnaast hebben wij namens Bram van Polen (aanvoerder van PEC Zwolle) een mooie cheque ter waarde van €250,- mogen uitreiken aan Jeugdfonds Sport Zwolle. Een speciale dank aan Bram. Jeugdfonds Sport Zwolle, een super initiatief waar wij als vitale ondernemersvereniging graag een steentje aan bij willen dragen.

Al met al was het een geslaagde en zonnige dag met een mooie opkomst. Ontzettend fijn om onze leden weer fysiek te kunnen zien en spreken. Namens het bestuur van OVB willen wij alle aanwezigen bedanken voor jullie komst.

Onze volgende bijeenkomst zal in september plaatsvinden. Houd onze website en social media kanalen goed in de gaten voor meer informatie.

.