In gesprek met ons nieuwe lid… To Act!

Ondernemersvereniging OVB is er voor ondernemers, ondernemingen en instellingen van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum in Zwolle. Wij verbinden netwerken en waken over het ondernemersklimaat. Daarnaast organiseren wij verschillende netwerkbijeenkomsten en geven we onze leden graag een podium, zowel offline als online.

Graag verwelkomen wij To Act als nieuw lid van onze vereniging. Om de organisatie voor te stellen zijn wij het gesprek aangegaan met Wouter Oonk, eigenaar van To Act.

Over To Act

Sinds vier jaar is Wouter Oonk, eigenaar van To Act, gestart met zijn praktijk, en sinds 1 januari 2024 is zijn bedrijf gevestigd in Zwolle aan de Dokter Stolteweg 82. Deze locatie in Zwolle is zorgvuldig uitgekozen, omdat in het Health Innovation Park meerdere bedrijven met een link naar de gezondheidszorg gevestigd zijn.

To Act richt zich op het verbeteren van de vitaliteit van teams en medewerkers door zowel mentale als fysieke fitheid te bevorderen. Met een focus op persoonlijke groei en teamontwikkeling helpt To Act medewerkers beter omgaan met uitdagingen, wat leidt tot minder ziekteverzuim en een duurzamere inzetbaarheid.

’Ik heb een achtergrond als psychomotorisch therapeut en zet mijn kennis en meer dan 25 jaar ervaring graag in bij individuen en teams. Ik wil niet alleen in de cure zitten, maar ook graag bijdragen aan preventie. Onze sessies en trainingen zijn dan ook ervaringsgericht, wat zorgt voor echte bewustwording van gedragspatronen en interactiestijlen. Door in beweging te komen en stil te staan bij wat er speelt, krijgen deelnemers inzicht in hun eigen gedrag en krijgen ze de kans om nieuwe benaderingen te verkennen en te verankeren in hun dagelijkse praktijk.’’, vertelt Wouter.

Lidmaatschap bij Ondernemersvereniging OVB

De reden voor het lidmaatschap bij Ondernemersvereniging OVB heeft niet alleen te maken met de locatie van de praktijk op het bedrijventerrein, maar ook met het vitale en sportieve karakter van de vereniging. Wouter geeft aan: ‘’Het vitale en sportieve karakter van de Ondernemersvereniging OVB spreekt mij aan, omdat ik zelf als persoon graag sportief bezig ben en het bewegen graag inzet om veranderingen, op welke schaal dan ook, te bewerkstelligen. Daarnaast wil ik graag mijn naamsbekendheid vergroten en mijn diensten ook in de zakelijke markt inzetten.’’

Verder staat Wouter met To Act er ook zeker voor open om een deel van een bijeenkomst van onze vereniging in te vullen en ondersteunt hij graag zijn theoretische verhaal met het daadwerkelijk aan de slag gaan, zodat het ook ervaren kan worden.

Namens het bestuur van Ondernemersvereniging OVB heten wij To Act nogmaals van harte welkom. We kijken er naar uit om elkaar te zien en te spreken tijdens een van onze netwerkbijeenkomsten.

Wil je meer informatie over onze ondernemersvereniging, of wil je lid worden van Ondernemersvereniging Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum? Ga dan naar https://ondernemersvereniging-ovb.nl/ of neem contact op met Berry Leerentveld via 06 – 53 96 23 34.