In gesprek met ons nieuwe lid… Golfclub Zwolle!

Ondernemersvereniging OVB is er voor ondernemers en ondernemingen van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum in Zwolle. Wij verbinden netwerken aan elkaar en waken over het ondernemersklimaat. Daarnaast organiseren wij verschillende netwerkbijeenkomsten, waarbij we onze leden graag een podium geven. Dit doen we ook via onze online kanalen.

Met plezier verwelkomen we Golfclub Zwolle als nieuw lid. We zijn het gesprek aangegaan met Jelle Paauw, algemeen directeur van Golfclub Zwolle, en stellen de organisatie graag aan jullie voor.

Over Golfclub Zwolle

Golfclub Zwolle is gevestigd aan de Zalnéweg 75, in de achtertuin van Oosterenk. ‘’Misschien wel het best bewaarde geheim van Zwolle… al willen we niet geheimzinnig zijn. Want bij Golfclub Zwolle ben je van harte welkom, zowel zakelijk als privé en ook als je geen golfer bent! Naast golfen zijn wij een ideale uitvalsbasis voor een lunch of diner. Bovendien beschikken wij over meerdere vergaderruimten en zijn we goed in het (op maat) organiseren van borrels, feestjes, jaarafsluitingen en grotere events!’’, aldus algemeen directeur Jelle Paauw.

Voor Golfclub Zwolle staat een plezierige ervaring en herinnering van bezoekers bovenaan. Vaak weten bezoekers zich te herinneren met wie ze waren, waar dat was, hoe de golfbaan was of hoe het mooie uitzicht eruitzag. Deze momenten gaan over de combinatie van (golf)sport en sociaal. Bij Golfclub Zwolle noemen ze dat ‘Golfgeluk.’ Met een mooi team van circa 20 medewerkers en 200 trouwe vrijwilligers werken ze hier dagelijks met veel plezier aan.

Lidmaatschap bij Ondernemersvereniging OVB

De reden voor Golfclub Zwolle om zich aan te melden bij Ondernemersvereniging OVB is vrij simpel. ‘’Zoals gezegd zijn we de achtertuin van Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum, en hebben we graag aansluiting bij onze buren. Want, een goede buur kan ook een goede vriend worden!’’ vertelt Jelle Paauw.

Daarnaast sluiten de thema’s die binnen Ondernemersvereniging OVB centraal staan, goed aan bij de sportieve organisatie. Jelle geeft aan dat golf barst van de vitaliteit. Uit onderzoek is zelfs gebleken dat golfers hun levensverwachting met 5 jaar verlengen als ze wekelijks hun rondje door de natuur lopen. Golfclub Zwolle focust zich niet alleen maar op vitaliteit, maar is ook zeer duurzaam. Jelle: ‘’We beheren een gebied van 70 hectare waarvan 35 hectare als hoogwaardig natuurgebied. Daarbij zijn we GEO-gecertificeerd, een hoogwaardig internationaal keurmerk voor duurzaam beheer van golfbanen; pesticiden vrij met oog voor milieu, mens en omgeving.’’

Bovendien heeft Golfclub Zwolle zelf een netwerk van 120 aangesloten bedrijfsleden, die tenminste 1x per maand bijeenkomen om ‘Zakelijk Golfgeluk’ te ervaren. En tot slot, vertelt Jelle: ‘’Mensen binden mensen, daar geloven we in. Net als dat we erin geloven dat we van meerwaarde kunnen zijn voor ieder bedrijf dat ons bezoekt of lid bij ons wordt. Dat hopen we andersom ook te vinden bij Ondernemersvereniging OVB.’’

Namens het bestuur van Ondernemersvereniging OVB heten wij Golfclub Zwolle nogmaals van harte welkom. We kijken er naar uit om elkaar te zien en te spreken tijdens één van onze netwerkbijeenkomsten.