In gesprek met ons nieuwe lid... Shift to Solar!

Ondernemersvereniging OVB is er voor ondernemers en ondernemingen van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum in Zwolle. Wij verbinden netwerken aan elkaar en waken over het ondernemersklimaat. Daarnaast organiseren wij verschillende netwerkbijeenkomsten, waarbij we onze leden graag een podium geven. Dit doen we ook via onze online kanalen.

We verwelkomen Shift to Solar dan ook graag als nieuw lid. We zijn het gesprek aangegaan met Rens van Gurp, eigenaar van Shift to Solar, en stellen de organisatie met genoegen aan jullie voor.

Over Shift to Solar
Shift to Solar is dé marktleider van Nederland in solar overkappingen voor elektrische auto’s en microverkeer. Het bedrijf is gevestigd op de Ceintuurbaan in Zwolle en focust zich op het ontwikkelen, produceren en verkopen van solar overkappingen die geschikt zijn voor alle soorten elektrische auto’s, e-bikes, e-steps en scootmobielen. Daarnaast plaatsen ze ook zonnepanelen op (bedrijfs)daken. Via hun dienstverlening levert Shift to Solar maatwerkoplossingen voor duurzame laadinfrastructuur aan zowel particulieren als bedrijven.

De ambitie van Shift to Solar is om bij te dragen aan het creëren van een mooiere wereld. Het bedrijf zet zich daarom in om steden en dorpen aantrekkelijker te maken met behulp van solar fietsenstallingen en carports met zonnepanelen. Met Shift to Solar wil eigenaar Rens van Gurp kennis delen en samen met de klanten en partners vooruitstrevende oplossingen bedenken, waarmee zij een substantiële bijdrage leveren aan een mooie, gezondere en circulaire wereld.

Lidmaatschap bij Ondernemersvereniging OVB
Om mede-ondernemers en bedrijven te leren kennen, heeft Shift to Solar zich aangesloten bij Ondernemersvereniging OVB. Daarnaast ziet eigenaar Rens van Gurp mogelijkheden om onderling kennis te delen over de verduurzaming van organisaties. Bovendien staan de hoofdthema’s vitaliteit, mobiliteit, duurzaamheid en ondernemerschap van Ondernemersvereniging OVB ook bij Shift to Solar centraal. “Wij hebben daar ons werk van gemaakt”, aldus Rens van Gurp.

Namens het bestuur van Ondernemersvereniging OVB heten wij Shift to Solar nogmaals van harte welkom. We kijken er naar uit om elkaar te zien en te spreken tijdens één van onze netwerkbijeenkomsten.