In gesprek met ons nieuwe lid… Bureau HTM!

Ondernemersvereniging OVB is er voor ondernemers en ondernemingen van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum in Zwolle. Wij verbinden netwerken aan elkaar en waken over het ondernemersklimaat. Daarnaast organiseren wij verschillende netwerkbijeenkomsten, waarbij we onze leden graag een podium geven. Dit doen we ook via onze online kanalen.

We verwelkomen Bureau HTM dan ook graag als nieuw lid. We zijn het gesprek aangegaan met Daan Hento, de operationeel manager bij Bureau HTM, en stellen de organisatie met genoegen aan jullie voor.

Over Bureau HTM

Bureau HTM, gevestigd aan de Dokter van Deenweg 162, is een trainingsbureau op het gebied van leiderschap, communicatie en teamontwikkeling. HTM staat voor Human Talent Motivators. Met een team van 10 mensen is het bureau dagelijks, met heel veel plezier, opdrachtgevers door heel Nederland aan het ondersteunen. Ze verzorgen trainingen, 1-op-1 coaching en adviseren en begeleiden organisaties naar een volgende fase. Hierbij worden handvatten aangereikt voor het ontdekken van eigen kracht en potentieel.

‘’Wij geloven dat alles draait om mensen. In onze ogen maken mensen het verschil in een organisatie. En organisaties en de mensen zelf moeten blijven investeren om het maximale uit zichzelf te halen’’, aldus Daan Hento, operationeel manager bij Bureau HTM.

Investeer in je mensen!

De boodschap die Bureau HTM vooral wil meegeven aan mede-ondernemers en bedrijven is dat wanneer je als organisatie wilt ontwikkelen, je zult moeten investeren in je mensen. Daan Hento: ‘’Laat je mensen uitblinken in (persoonlijk) leiderschap en eigenaarschap. Zorg dat ze de regie kunnen pakken. Hiermee veranderen jouw mensen in gelukkige en betrokken collega’s die grenzen verleggen en kansen creëren. Zo ontstaat een ongekende positieve energie. Dat gunnen wij iedereen.’’

Volgens Bureau HTM moeten bedrijven streven naar bepaalde type mensen in hun organisatie. De meeste organisaties hebben deze mensen vaak al in huis, maar benutten het potentieel van deze mensen nog niet volledig. En juist het zichtbaar maken van dit potentieel, daar doet Bureau HTM het voor. ‘’Want, als dat lukt kan je alles laten groeien. Jezelf en je omgeving,’’, zo stelt Daan.

Lidmaatschap bij Ondernemersvereniging OVB

Sinds Covid-19 zit het bedrijf gevestigd op bedrijventerrein Oosterenk, en waren ze op zoek naar een leuke club om zich bij aan te sluiten. Inmiddels hebben ze deze gevonden en is Bureau HTM aangesloten bij Ondernemersvereniging OVB.

Als organisatie die vorig jaar haar 15-jarig bestaan heeft gevierd, kunnen de mensen achter Bureau HTM uitstekend meepraten over ondernemerschap. Ze zijn bekend met de klassieke golven die het aansturen van een bedrijf met zich meebrengt en hebben hier de nodige ups en downs in meegemaakt.

Daan: ‘’We hopen te kunnen aansluiten bij alle mooie ondernemingen die bij deze vereniging verbonden zijn middels netwerkbijeenkomsten en andere evenementen. We zijn een club die graag actief meedoet aan verenigingen en zouden het geweldig vinden om ook dingen te organiseren en/of bij te dragen die de vereniging verder helpen. Daarnaast willen we graag Berry Leerentveld bedanken voor de connectie.’’

Duurzaamheid en vitaliteit zijn thema’s die bij Bureau HTM op de agenda staan, maar intern nog onvoldoende in het daglicht worden gezet. Ze hopen daar door middel van een lidmaatschap bij OVB stappen in te kunnen maken. ‘’Jullie mogen van ons een actief lid verwachten, dus het aansluiten bij netwerkevents gaat zeker gebeuren!’’

Namens het bestuur van Ondernemersvereniging OVB heten wij Bureau HTM nogmaals van harte welkom. We kijken er naar uit om elkaar te zien en te spreken tijdens één van onze netwerkbijeenkomsten.