Geslaagde nieuwjaarsbijeenkomst bij de Vreugdehoeve

Op donderdag 26 januari 2023 hebben wij samen met de besturen van Ondernemersvereniging Voorst, Ondernemersclub Marslanden en Ondernemersvereniging Hessenpoort een nieuwjaarsbijeenkomst georganiseerd voor onze leden.

De nieuwjaarsbijeenkomst vond plaats in de Vreugdehoeve (Zalkerveerweg 20, Zwolle).  Het was een gezellige middag met een mooie opkomst!

Wethouder Paul Guldemond was ook aanwezig tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst en heeft ons geïnformeerd over het landelijke programma ‘’Verduurzaming Bedrijventerreinen’’ en inzicht gegeven over hoe Zwolle hier de komende jaar mee aan de slag zal gaan.

Wij willen de Vreugdehoeve bedanken voor hun gastvrijheid, de heerlijke hapjes en het beschikbaar stellen van de prachtige locatie. Daarnaast willen wij alle aanwezigen bedanken voor hun komst en enthousiasme.

De volgende OVB-bijeenkomst vindt plaats op donderdag 16 februari bij BREINN (Ceintuurbaan 15, Zwolle).

Deze bijeenkomst staat in het teken van de identiteit, propositie en branding van het bedrijventerrein Oosterenk. Onder begeleiding van CIBAP Next zullen wij op een creatieve manier ingaan op deze thema’s en brainstormen over onze ideeën.

De bijeenkomst zal starten om 16.00 uur en zal duren tot ongeveer 18.30 uur. Wil je er bij zijn? Meld je dan aan via: aanmelden!