« Alle Evenementen

Netwerkbijeenkomst 26 september – Golfclub Zwolle

26 september 2024 om 16:00 - 18:00

Op donderdag 26 september bent u van harte welkom op de volgende netwerkbijeenkomst van de Ondernemersvereniging Oosterenk, Vrolijkheid, Berkum bij Golfclub Zwolle. Het onderwerp is een zeer boeiende, die bijdraagt aan het eindscenario dat aan de gemeente Zwolle zal worden gepresenteerd.

Voor deze bijeenkomst heeft het bestuur, Jorn van der Veen van de gemeente Zwolle en Hilde Blank van het door de gemeente aangestelde Buro BVR Adviseurs Ruimtelijke Ontwikkeling uitgenodigd om u de uitkomsten van hun verkenningen voor de toekomst van de Ceintuurbaanzone te presenteren.

In de opdracht van de gemeente is Buro BVR gevraagd expliciet aandacht te besteden aan vier hoofdopgaven: klimaatbestendigheid, mobiliteitstransitie, stedelijke economie en woonmilieu. Daarnaast zijn er thema’s die de gemeente belangrijk vindt om toekomstige ontwikkelingen te laten aansluiten bij het DNA van Zwolle. De hoofdopgaven en de thema’s zijn met elkaar verbonden en hebben geleid tot vier invalshoeken die ontwerpend zijn onderzocht:

1. Klimaatadaptatie en menselijke maat
  2. Woonmilieus en gezondheid
  3. Stedelijke economie en nabijheid
  4. Mobiliteit en brede welvaart

Samen met u willen wij in een interactieve sessie aan de slag gaan om vanuit het ondernemersperspectief mee te denken over kansen en mogelijkheden in relatie tot de ontwikkeling van de Ceintuurbaanzone.

U kunt zich via onderstaande aanmeldknop al aanmelden voor deze bijeenkomst op 26 september om 16.00 uur bij Golfclub Zwolle. Wij hopen u dan te zien!

Datum: 26 september 2024

Locatie: Golfclub Zwolle (Zalnéweg 75, 8026 PZ Zwolle)

Tijdstip: 16.00 uur

Momenteel geregistreerd