In gesprek met ons nieuwe lid… De Buurman!

Ondernemersvereniging OVB is er voor ondernemers, ondernemingen en instellingen van het bedrijventerrein Oosterenk, Vrolijkheid en Berkum in Zwolle. Wij verbinden netwerken en waken over het ondernemersklimaat. Daarnaast organiseren wij verschillende netwerkbijeenkomsten en geven we onze leden graag een podium, zowel offline als online.

Wij verwelkomen dan ook graag De Buurman als nieuw lid van onze vereniging. Om de organisatie voor te stellen zijn wij het gesprek aangegaan met Jeroen Stegeman, eigenaar van De Buurman.

Over De Buurman

De Buurman heeft de missie om goed voedsel aan te bieden vanuit een korte voedselketen. Zij leveren producten van lokale boeren, telers en ambachtslieden. De producten brengen zij samen in verschillende maaltijdboxen, fruitmanden en geschenkpakketten. Niet alleen de particulier kan terecht bij de Buurman, maar ook voorzien zij de zakelijke markt van onder andere catering op locatie en fruit voor op het werk. De Buurman is gevestigd aan de Campherbeeklaan in Berkum.

‘’Wij vinden het belangrijk om weer te weten wát we eten en van wíé we eten. Daarom werken we samen met onze lokale helden. Ook werken we samen met diëtisten, zodat we niet alleen hele lekkere maaltijden leveren, maar ook gezonde maaltijden. Met een maaltijdbox kook je niet met pakjes en zakjes, maar kook je met verse, pure ingrediënten die op maat geleverd worden. Met De Buurman willen wij impact maken op alles wat met voedsel te maken heeft. Kom gerust eens langs en proef het verschil! Zowel in producten als wijze van ondernemen. Wij staan voor #samensterk.’’ vertelt Jeroen Stegeman.

Lidmaatschap bij Ondernemersvereniging OVB

Vitaliteit, mobiliteit, duurzaamheid, ondernemerschap en netwerken staan, net als bij Ondernemersvereniging OVB, ook hoog op de agenda van De Buurman. Jeroen: ‘’Daarom zijn wij lid geworden van de ondernemersvereniging. Wij hopen met onze onderneming hier een extra boost aan te kunnen geven. ’’

Namens het bestuur van Ondernemersvereniging OVB heten wij De Buurman nogmaals van harte welkom. We kijken er naar uit om elkaar te zien en te spreken tijdens één van onze netwerkbijeenkomsten.