Countus heeft haar hoofdkantoor in Zwolle heropend

OVB-lid Countus is de afgelopen maanden druk bezig geweest met het verbouwen en moderniseren van hun kantoorpand. Op vrijdag 30 oktober 2022 vond de heropening plaats en wat is het mooi geworden!

De feestelijke heropening werd verzorgd door Peter Snijders (Burgemeester van Zwolle), Jacco Vonhof (Voorzitter MKB Nederland) en Bob Seemann (Voorzitter Raad van Bestuur Countus Groep). Benieuwd hoe dit eraan toeging? Bekijk dan onderstaande aftermovie.

Countus is de partner voor ondernemers in de agrarische sector, recreatie & horeca, zorg en het MKB. Vanuit 24 vestigingen werken er maar liefst 555 enthousiaste medewerkers voor bedrijven in alle delen van Nederland. Het hoofdkantoor is gevestigd aan de Dokter Stolteweg op nummer 2. Al jarenlang is Countus een trouw lid van Ondernemersvereniging OVB.

Namens het bestuur van Ondernemersvereniging OVB feliciteren wij Countus met de heropening van het prachtige, duurzame en circulaire pand!