Netwerkbijeenkomst & ALV (geannuleerd)

Op woensdag 17 november organiseren wij weer een leuke, informatieve en vitale netwerkbijeenkomst. Dit keer zullen wij een bezoek brengen aan Victorium Sports & Health.

De ontvangst zal plaatsvinden om 16.00 uur bij het Clubhuis Regio Zwolle. Vervolgens zullen we starten met de algemene ledenvergadering. Na de ledenvergadering vertrekken we te voet naar Victorium voor een rondleiding door het centrum voor sport en gezondheid. Aansluitend gaan we netwerken onder het genot van een hapje en drankje.

Wij ontvangen je graag tijdens deze gezellige en sportieve bijeenkomst. Je kunt je aanmelden via: info@ondernemersvereniging-ovb.nl.

In verband met de laatste ontwikkelingen rondom Corona hebben wij besloten om deze bijeenkomst te annuleren. De algemene ledenvergadering en een nieuwe bijeenkomst (nieuwjaarsbijeenkomst) zullen wij voor dit jaar nog in plannen. Wij zullen hierover later meer bekend maken.