Bezoek van het college van Gemeente Zwolle!

Op donderdag 12 januari stond er een bezoek van het college van de Gemeente Zwolle op het programma. In samenwerking met SportService Zwolle, Regio Zwolle United en gemeente Zwolle is het bezoek georganiseerd en gearrangeerd. De aanwezigen werden ontvangen in het Clubhuis Regio Zwolle (MAC3PARK stadion, Stadionplein 23).

Gedurende de dag werd er een bezoek gebracht aan:

• SportService Zwolle en Regio United;
  • Centre for Sport & Education, BeQuick en Frion;
  • Breman Academy en BREINN.

Het programma bestond uit 3 delen. In deel 1 werd er aandacht gegeven aan de grote ontwikkelingen en opgaven rondom Oosterenk. In deel 2 werd er ingegaan op de functie en identiteit van Oosterenk en werden de kansen besproken. In het derde deel werd er onderling verbinding gezocht over de kansen voor synergetische aanpak met betrekking tot de ontwikkelingen, opgaven en positionering.

Het College van Gemeente Zwolle werd tijdens het bezoek inhoudelijk geïnformeerd over:

• Plannen met betrekking tot het bedrijventerrein Oosterenk (wonen, werken, recreëren en energietransitie;
  • De agenda van Ondernemersvereniging OVB (mobiliteit, vitaliteit, identiteit en duurzaamheid);
  • Identiteit en functie van Oosterenk (regiofunctie van sport, zorg, onderwijs en werk);
  • Inzage in de activiteiten, verrichtingen en plannen van de organisaties SportService Zwolle en Regio Zwolle United.

De dag werd afgesloten met een gezellige gezamenlijke borrel bij Brasserie Stolte 92.

Wij willen het college van de Gemeente Zwolle bedanken voor hun bezoek. De goede inhoudelijke gesprekken en enthousiasme stellen wij erg op prijs.