Albert Bril neemt afscheid van Landstede Groep

We schenken graag aandacht aan het afscheid en de jarenlange inzet van OVB-bestuurslid Albert Bril bij Landstede Groep. Na ruim 36 jaar werkzaam te zijn geweest bij de onderwijsorganisatie heeft Albert de beslissing genomen om te stoppen.

Albert is in 1986 begonnen als administrateur bij het Thomas a Kempis College. Daarna ging hij aan de slag als hoofd financiën bij Onderwijsgroep de Landstede. Na alle fusies van de onderwijsorganisatie en de uitbreiding in gebouwen, hield Albert zich bezig met het opzetten van een afdeling facilitair en huisvesting. Het gevolg hiervan was dat hij de overstap maakte naar coördinator huisvesting.

Zelf is Albert nuchter onder zijn vertrek bij Landstede Groep.  “Het is wel goed, het is klaar. Jaren geleden nam ik het mij al voor: als ik 65 word, dan ga ik met pensioen.”, aldus Albert Bril in een interview met onderwijsmagazine Zinmag. Ondanks dat Albert afscheid neemt van zijn baan als coördinator huisvesting, blijft hij nog wel een tijdje betrokken bij een aantal projecten. De werkzaamheden waar Albert zich mee bezig hield zijn verdeeld onder verschillende werknemers van de onderwijsorganisatie.

Vervelen gaat Albert zich zeker niet. Zo gaat hij zich inschrijven bij de Kamer van Koophandel als zelfstandig bouwbegeleider en projectleider. Daarnaast blijft Albert uiteraard ook gewoon bestuurslid bij Ondernemersvereniging OVB. Namens alle medebestuursleden van Ondernemersvereniging OVB wensen we Albert veel succes en plezier met zijn toekomstplannen.

Klik hier voor  het volledige artikel van Onderwijsmagazine Zinmag over het afscheid van Albert Bril bij Landstede Groep.

*Fotocredits: Onderwijsmagazine Zinmag