« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Creatieve OVB bijeenkomst bij BREINN

16 februari 2023 om 16:00 - 18:30

Op donderdag 16 februari 2023 staat er weer een Ondernemersvereniging OVB bijeenkomst op de agenda. De bijeenkomst start om 16.00 uur en zal tot 18.30 uur duren.
Dit keer gaan wij op bezoek bij BREINN (Ceintuurbaan 15, Zwolle).

Het wordt een creatieve en interessante bijeenkomst, waarbij we het gaan hebben over de identiteit, propositie en branding van ons bedrijventerrein en de rol van Ondernemersvereniging OVB. Samen zullen we inhoud gaan geven aan de ambitie van OVB. Denk mee, doe mee! De bijeenkomst wordt begeleid door Cibap Next: dé opleider in creatief denken en doen.

Met het realiseren van de ambities van de OVB dragen we bij aan de positionering van Regio Zwolle, als vierde economische topregio van Nederland. Wil jij met ons mee denken? Meld je dan via onderstaande button aan voor de bijeenkomst op 16-02-2023. Tot dan!

Momenteel geregistreerd

Annemarie Zadelhoff Victorium Rob Wertheim Wertheim Advocatuur B.V. Arjen Terpstra gemeente Zwolle Rémi van der Heide Andries Slegten gemeente Zwolle Lynn Heerink gemeente Zwolle Peter Van Gulik Lianne Booijink Meta Van der Veen, Isala Jolanda Van der Veer SportService Zwolle Eva Olde Rikkert

Datum:
16 februari 2023